Home again.

Nu har jag anlänt hem igen efter en härlig helg i pite.
Igår blev det stan, hittade massa fint på rean! b.l.a ett par jeans för 125 kr (!!) två linnen, en svart tröja, en gåt tunika och en randig kofta =) och så fick ja en klocka som tidig födelsedags pressent!
Efter stan så for vi till hotellet och där så chackade vi in och jag och syrran hoppade i badet. Det var rätt så kallt så det blev en kort sväng. Men idag har det varit bad för hela slanten. Blev även nerspolad i toaletten ett antal gånger ;)







//Hultdinar´N!


Kommentarer
Postat av: A.C

jag spenderade min lördag i flyget kan man säga:D tog nästan 12timmar att flyga från shanghai(kina) till köpenhamn:p hehe..~~



shanghai - helsingfors(finland) tog 10h18min, sen bytte jag flyg från helsingfors ti köpenhamn tog det 1h30min..sen tog dt en timmes bilresa från köpenhamn till helsingborg:p hehe..~~ så dt var en lååång resa:p



annars e dt lugnt..har tvättat en massa idag:p jehe~~

2010-02-21 @ 19:40:00
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0