M A R K N A D .


Pizza till middag. Det var najs.
Rappen idag gick väl som det gick men godkända blev vi så det är väl huvudsaken. Man får väl bjuda lite på ett vackert försök till en rapp. Efter skolan vandrade vi upp till marknaden (inte mycket att tala om) brände lite pengar på mat innan middagen. Min IQ är högre än man kan tro, försöker jag iaf intala mig. Sen var det tydligen väldigt kul att dra av mig mössan som jag döljde min otroligt vackra frisyr medans jag åt alla möjliga kakor. Ingen grät så det är väl huvudsaken. Mer marknad imorgon mer kyckligspett ännu mindre pengar som jag duktigt sparat till shopping. Jag övelever kanske lite.

Nu blir det fim & vila ryggen, Ses!
NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0