NEVER ENOUGH .

*Det är synd, det är det verkligen. Och jag är ledsen att jag inte kan, Det är jag men jag kommer aldrig kunna bli tillräckligt för er. Det är synd för ni skulle förtjäna det. Men kanske, kanske måste alla anstränga sig för att saker och ting ska kunna bli näst intill perfekt.Inte ha krav man själv inte uppnår.* Förresten så vill jag inte prata om det mamma, jag ska inte hänga mig så det är lugnt.

Annars är det gött och solen skiner, Lite härligare än -33 som imorse. Slutade kl tolv, köpte kycklig på ica & har sedan myst på i ishallen. Nu ska jag plugga sen kosmos ikväll.

Trevligkväll!
NORRMAN


Kommentarer
Postat av: A.C

nejd dt e du inte..många har inte sett den..hehe~~

2010-02-24 @ 17:05:24
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

(förlåt för sent svar)

sv: Min helg var toppen! Din då? =)

2010-02-24 @ 21:21:52
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0