T I S D A G . T I S D A G . T I S D A G . T I S A D A G .


I brist på bättre bilder.



Tisadagar är inte fullt lika jobbiga som måndagar. Ändå inte helt ok. Lotta lät oss sluta 15 min tidigare så vi vara glada när vi gick ut genom dörren. Imorgon skulle Nina följa hem så hon hinner till hockeyträningen, Jag är avis! Sen skulle hon sällskapa mig på kosmos efter mina man & pojke lessnat på mig. Det blir Braigt! William vill inte följa med och jag gråter nästan han är min stol.

Sen behövde jag inte upp på sjukan imorgon och skaffa cancer utan jag får fara till Umeå eller Lycksele någon annan dag och göra det ordentligt. Inte skaffa cancer utan magnetmokatjonk. fina ord. Så jag kom ändå måsta spela fotboll. Och Idas mamma ska vara på skolan för lärarna tvinga föräldrarna för vi är tydligen så jobbiga små barn. Dom ljuger bara ! Nu börjar ju House snart & det här inlägget blev extremt långt och ointressant. Men sånt händer också.

Norrman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0