Z E T T E R B E R G .

Snyggast i TreKronor oavsett vad mamma säger. Hockeyspelare brukar inte vara snygga, ungefär en i varje lag förutom undantaget fantastiska MalåIF! Nu gjorde just Sedin, Sedin & Alfredsson mål med tio sekunder kvar. Det är viktigt det! Och nu har lilla Sverige vunnit. Najs! Nu ska jag sluta snacka OS hockey.

Klippte mig idag så nu ser det väl lite mindre risigt ut. Annars har jag ätit mat Köttgryta det var mumsmums. Sett film & sen har Johan gjort ett tappert försök att lära mig skjuta slagskott. Det var tydligen fel på mina fjollskott. Sen hamnade vi framför hockeyn med dricka och glass. Medan Ida myst med bäbis. Inte nejtack till det inte.

Trevlig helg!

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0