C U P C A K E !


Oh Holy Makaronie!
Jag ljug inte om jag säg att det där är det godaste jag & Ida åstakommit på 7 fuffing fantasktisco år! Köket såg ut som sate men vad gör det när det blir sådär gott?
Mamma fölät mig. Kan hända att jag brände min mer eller mindre uppsvällda mage på kokhett vatten men den återhämtar sig.

Nu ska jag fixa lite pengar på min mobil även om jag fyllde på hundra kronor i fredags & beställde gratis sms men inte i makaronieland har jag några bajs sms! Moget vi vet. Sen ska jag för jag måste verkligen Plugga nu. Det är najs sådär dagen innan. punkt punkt punkt. Mitt rum börjar även förfalla.
Sen får jag tid över gör jag klart skivan till hockeyn som ska vara klar på fredag. Vem tror den kommer bli klar torsdagkväll just innan jag ska sova. JAG!
Spanska, Idrott, Historia. Hur kul låter det egentligen. Lyssna igenom 40 låtar för att sendan välja ut hälften låter faktiskt grymt mycket roligare. Skarpen. Springa ska jag oxå försöka hinna med. Det här skiter sig. Varför går jag bara inte & gör det jag ska? IDIOT!

Norrman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0