G a m e O v e r .


Nördvarning!
Okej tillslut efter 3,tekniskt 4 dagars nördning av hela min familj är det game over på Bubble Shooter! Jag vann, Jag vann, Jag vann. Det är tragiskt beroende framkallande och helt superduper att spela ut! Nätter är bäst har jag med en enkel uträkning i mitten av hjärnan räknat ut. Alla höga poäng kommer på nätterna.
Annars har jag och Isabelle sett tv hela dagen, spelat lite bubble shooter och varit allmänt sociala. Men sen har vi ju faktiskt hyrt film, ätit godis, spelat kort och lyckats få snygga bilder på blivande fjortis Cassandra med en fin NikonD90. Snygga med ironi kan tilläggas.

Egentligen borde jag gå och väcka upp alla bara för att jag vann. Todelidooo! Men jag antar att det inte är speciellt populärt. Jag får väl hitta på något annat mys. faktsikt bara 1h & 20 min kvar till hockeyn. Sverige- Usa.

!Min fin fina klocka, Tack!

NORRMAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0