G R Ö N K L O C K A .

Min alldeles egna.
 Helt allvarligt borde jag sova nu så jag är helt fantastiskt utvilad imorgon hos sjukgymnasten klockan 09.00. Jag är inte glad! Men sen blir det frunch/brunch, beroende på svergiespråk eller englandspråk, på Statiol innan jag ska till Ida. Det var ett tag sen kan jag lova. Det bli funny bunny.
Ikväll har jag annars varit med Bianca och druckit choklaaadeGöde och snacka bajs. Finheter.
Däremot har min klocka fått fina till sig med lite nagellack efter som jag tydligen helt utan anledning får utsalg av den annars. Det syns i alla fall inte så mig gör det inget att handleden slutat klia som myror i brallan och se ut som en nyvaxad röv. Alltså alldeles röd.

Tv.Tv.Tv
Sova. Sova. Sova
Jag väljer Tv

N o r r m a n . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0