L Ö Ö R D A G S A J A G .


God Kväll.
Den som vet när innebandyn börjar imorgon kan ju typ säga det till mig nu helst. Jag är fuffing kär i min nya tröjalöjja. Förlåt för ordvalet Ida men du överlever för du använder det till och med nu för tiden.

Arne Weise sa till min ena lillebror att han hade en riktigt söt lillasyster, Det var ju snällt problemet är bara att våran söta lillasyster är en lillebror. Sen när han fattat att det var en kille sa han men ursäkta snygg mössa hade du i alla fall men lilla lillebror morrade bara gurgelljud till svar. Han borde vara van nu. Inte första gången. Han kanske borde överväga en killfrisyr.

Facebook en sista gång nu innan jag slö tittar på Rocky eller startar Notthing Hill. Min dator går varm!

N O R R M A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0