L Ö R D A G .


Okej det var länge sen en seriös uppdat. från min sida. så ja försöker.
Dagen har spenderats framför datorn och Coldplays Fix You. Hämtade Lillebror i ishallen där jag oxå träffade Patrik. Sen hemma åt vi pizza ur kartongen och snackade kolsyra. Lillalillebror vill nämligen inte ha dricka utan rödkolsyra. Sen slingade mamma mitt hår vilket jag redan skrivit. Sen dess har jag varit med Bianca, Vi såg dumpa honom och kom fram till att en sån kill kompis vill vi ha! medans vi tröst åt chips, glass & drack dricka. Just like a rockstar.!

Sen har jag hunnit prata lite snabbt med pojken, druckit multivitamin & imorgon står jag i kiosken och visar huvudräknings skills alldeles gratis. Bio med Ida oxå. Det låter ju Najs!

God Natt Nu.
N o r r m a n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0