Läkerol-POMEGRANATE....

....den borde ni prova!

Nog om tips på läkerol, idag har jag varit i skolan. Vill redan tillbaka till ett lov, kan inte alla lov vara lika långa som sommarlovet?
Iallafall... Efter skolan, när jag kom hem pluggade jag lite i SO-provet som vi har nästa fredag., sen åt vi pannkaka och jag, pappa och Clara for ut och åkte skidor. vårat spår här hemma är ju bara 2,5kilometer, men det räcker gott när man har Clara med, för när man har åkt halva så seg åker hon och det tar TUSEN år..
Meeen, iaf så hade jag klätt mig för mke, jag svettades som ett as, så när jag kom hem blev det en halv liter med kallt vatten och en dusch, så nu är jag åter fräsch!

Nu ska jag lägga mej och se TV, sen ska jag läsa "när jag hör din röst" så att jag kan få läsa de andra två böckerna som jag har i bokhyllan!

//Hultdinar´N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0