M U S I C I N M Y H E A D .


Torsdag. Mig veteligt är kosmos stängt och jag har 100 saker jag inte har en ursäkt för då. Bajskorv. Felåt.
Men jag har redan pluggat och vi hade NO lärare på Svenskan och Träslöjdslärare på Matten. Vi lärde Staffan rita playboykaniner & speedade allmänt runt. Fysikprovet hade vi direkt på morgon vilket var lite tragiskt om man heter Cassandra och aldrig tar hemma läxa när man borde. Men det dög.

G+ sug för jag fattar tydligen enligt lärarna. Nu ska jag plugga spanska, idrott & musik. Hur nu det ska gå. sen är min plan att springa lite, hoppa i duschen och se något värdefullt på tvn. Och imorgon kommer alla få mig att fatta att kosmos var öppet. Men då är det försent. Skola. Skola. 

Nu lever vi vidare.
N O R R M A N  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0