P L U M S A I S N Ö & 2 0 1 2 .


Det är ju lagomt mysigt när det snöar utan uppehåll och blåser som vargen i De 3 Små Grisarna typ. Skolgården består ungefär av 2 decci snö som man får plumsa runt i, ungefär som resten av Malå alltså. Vi slutade 12.00 idag så efter vi sörplat i oss lite soppa gick/Plumsade jag till massagen som jag halvsov mig igenom. Det var myspys! Annars har jag hunnit med 3 koppar varmchoklad hos mamma och prismärk.

Sen måste ni bara se 2012 ! Och har ni redan gjort det får ni väl se den igen. SuperUltraGrymtBra! Det gick kvällen ut på igår.

Nu ska jag tycka synd om min hand som jag mosade mellan väggen & dörren igår på badet. Fick en extra knoge på köpet. Ont gör det i alla fall & matteboken ligger på bordet och väntar, men det kändes inte funny.

Vi ser väl. N O R R M A N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0