R O C K S T A R .


Nu vill jag hit.
Jag glömde allt jag skulle ta hem idag också, 800 glosor i spanska, Fysik och Historia. Men det sug lix.
Annars har jag varit i ishallen. Hade ändå inte haft tid att plugga men So what, still a rockstar.
Sen lyckades jag slänga iväg mobilen så den så fint gled/krascha in i betongväggen efter den gått i 3 delar mot stengolvet. Happytimes fast det kan ha kommit vissa ord ur mig som förknippas med ilska men skenet kan bedra.

Jag funderar faktiskt på att testa om mina knän håller för skidor i vinter också. Jag har bara inte hunnit anstränga mig än. Nu ska jag gå från ena tvn till den andra för att få lite motion.

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0