S T I C K A I M I T T F I N G E R .


Lillebror har inte riktigt tillräckligt med pengar än men snart kan han köpa bilen åt mig. Fast han tycker inte riktigt den är tillräckligt cool. Pappas är tydligen coolare jag vet inte riktigt om jag håller med där.

Efter vi sett tummelisa igår somnade vi lagomt trötta och vaknade sedan efter ett antal timmar. Drag me to hell var väl helt ok förutom att slutet var lite avhugget enligt mig. Barnvakt ikväll så jag ska nog lyckas titta igenom några filmer då också, Baksmällan först ut. Jag vet att jag är efter med att se den men det gör inget min lillebror tycker iaf om mig. Finemang.

Musse piggs klubbhus, kom häng med så ska vi se...
Trallalalalaa.

NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0