T A C K F Ö R K A F F E T .


Ge mig Ida, cheescake & en bra film. Sen lite sommar så är jag nöjd. Inget mer, just nu.

Min dator har blivit adopterad av mina familjemedlemmar verkar det som. Så nu är jag tillbak till min gamla nästan bästa vän, Mammas. Så jag gör ett nytt försök här med voddler. Mina bilder har tagit upp lite bara lite förmycket utrymme för att kunna installera, vilket jag blev lite smått förbannad över. 
Tack gode människa som grundade spotify & voddler.
I mitt överlevnadkit finns spoddler lätt med. Finaste ordet för min egenkomponerade blandning.

Vi ses när jag har skaffat fyrkantiga ögon och hörapparat pga. för hög volym.

Tack & God Natt
Norrman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0