Where are U now, when I need you much.

Ida här.
Har inte gjort annat än skolarbete idag känns det som, men nu börjar i alla fall SO:n sitta i skallen,. Men då har jag ju pianot också.. Jag orkar inte med de, det blir för mycket. Om jag ska plugga till alla prov, och vara lite social med mina vänner, och träna på en låt samtidigt,. Funderar på att sluta med piano och börja sjunga i stället, för det gör jag ändå jämt så då kan jag sjunga samtidigt som jag gör annat. Jag kan ju lixom inte spela piano och skriva SO samtidigt? haha, kan inte människan få fler armar? typ åtta, som en blöckfisk!
snacka om Praktiskt!

Menmen, nu harjag inte så mycka mer att berätta. Får väl gå ner och klinga på dedärpiano tills jag nickar därnere i kylan....


//hlutdinar´N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0