Evrey rose has its thorn.

Som alltid så kommer jag inte på någon bra rubrik så det blir alltid nått från nån av mina favvo låtar :P

Idag har jag sovit, vaknat, varit i kusfors och fikat väldigt god räkmacka med mamma, clara och mona. Det var mest bara för att det var så dåligt väder och för att vi skulle få tiden att gå. Jag vill verkligen ha fredag NU! Eller kanske inte fredag, bara åka bil hela dagen.. men kanske lördag då ;) GÖTEBORG vill ja ha nu.

Nu sitter jag i alla fall på sängen med den fina nya datorn. Försöker se om jag kan få av touchen på musen men vette tusan hur det går till.. Jag + nya program = dålig idé.. men har faktiskt börjat lära mig windows 7 nu och nu tycker jag att det är det skönaste som finns! wunderbart!

OH shit.. ofta klockan är halv sju snart?! haha vi har inte ens ätit.. menmen, när det är sommarlov finns inga rutiner ;) Lite jobbig ibland, men ja gillare :D

Oj vad jag babblar.. ska släcka ner och tatag i mitt liv.. FÖRRESTEN.. Nu har vi köket i tv rummet för köket är en rivningskåk ;)


puss.!
-Hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: bianca

Jag saknar dig med lilgumman <3

2010-07-26 @ 22:41:38
URL: http://biancamarquesantunes.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0