godnatt..


jaao, nu sitter jag här, trött och sliten och har tråkigt. Det blev så att jennifeer komme igår och stannade till klockan åtta imorse. trevligheter. Vi satt typ i gummibåten, i vanliga båten, bastade, badade, fotade, såg film med jonas =) (Han var med på typ alla saker vi gjorde utom båtarna :P) 

menmen, kan berätta mer sen, kaaaanske. 
Idag kommer min cassandra hit, hon skulle bara stanna över dagen, men de ska nog bli bra i alla fall ska vi se. Jag vet inte vad vi ska hitta på, båt igen tror jag, om solen vill komma fram.. men de såg faktiskt ganska lovande ut ! =D 

Nu har jag typ ingenting mer att berätta.. JO jenniifer.webblogg.se glömde sin kamera här. jag som trodde att det var omöjligt.. haha och hon ska fota bröllop idag :$ men de ska nog lösa sig demed. Hoppas vi
 
Nu ska jag starta en film och vila, för jag ligger minu på sova nu. Thihi... det tar vi igen lätt seeeeeeen :D 

-hultdinar´N-  

(hmm.. ja cassandra, det är dom enda bilderna som finns på mej. jag ser ut sån :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0