HOS MORMOR & MORFAR

Har varit hos mormor och morfar, åt grillat & spelade kubb. Det var trevligt & kanske lyckades det med några bilder. Den som lever får se. Mest troligt blir det grillat imorgon med faster osv. innan vi åker. Har inte full koll där på datum och sånt imorgon eller torsdag tror jag & jag känner mig inte nerpackad alls. På gott & ont, kläderna vet jag ligger i min hylla i husvagnen & det märks i garderoben även om jag tycker jag var duktig och lämnade allt för mycket hemma. Sen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska ha med. Hur många väskor & skor ungefär. Ett problem är att kameraladdaren verkar ha försvunnit & skivan inte fungerar, två problem egenligen. Ipoden får rädda mig & ett telia mobilt breband från Malåkiosken. Jag längtar, ska tvinga upp Nina i allt som går innan jag själv fegar. Sömn nu skulle funka för mig.  NATTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0