I can´t tell you what it really is, can only tell you what it feels like

dagen har spenderats i arvidsjaur med, pappa, clara och ludde (till en början). Innan klockan slagit tio imorse åkte vi in till malå för att byta bil och hämta upp ludde. Vi lånade ubbes stora familje buss för att vi skulle rymmas allihopa.

I bilen påväg, fick vi höra sång. O´boy, vilket vackert väder.. fast ludvig sjöng O´girl ;) tahah
Framme i arvidsjaur for vi på dollar, där hittade jag en ring mer blommor på för endast 20 kronor, får se hur länge den håller :P hih, eftersom att det sedan är en mil ut till flyget där vi skulle hämta vickan och oskar fick vi börja köra. Planet skulle komma 12,10, men det kom redan klOcka 12.00 :) Viktoria och Oskar kom och vi satt oss i bilen och åkte till sibylla och åt lunch, mumma !
efter lunch pausen tog vi bilen tillbaka till malå och sedan vidare hit igen, sedan dess har jag chillA i gummibåten ;)

nu ska jag se om vi inte ska äta snart ;) sen ikväll kommer nästan alla hit till stugan, tror det kommer bli kul. å imorron kommer min cassandra hit till mej

-Hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0