I could really use a wish right now



Ne, inte i min byrålåda!
var just inne på gekas.se för att kolla bara.. Hittade då en ny collektion som dom kommer släppa i september. Det kommer då finnas både påslakan, trosor osv, som det står jag♥morgan på! Mamma tycker att jag borde köpa, men nej tack, jag vill inte sova med morgan på mej :P Och jag vill inte heller ha hans namn på min rumpa ! HAHA.

Nog om det. Idag har jag varit världens snällaste och städat hela huset! och imorgon så ska jag klippa gräset hos Linda och Stefan :)

Jag kanske inte har nämt att jag åker till stugan över helgen. Så kommer inte bli några inlägg från min sida! Får se om det kanske blir att vara med Cassandra på lördag! saknar henne ♥
MEnmen, nu ska jag fortsätta sluddrarunt på olika sidor :)
ha en fin kväll!
-Hultdinar´N-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0