morgon dagen som den ser ut just nu.

..Imorgon blir det att åka till a-jaur och hämta kusin vitamin + en liten oskar, som kommer flygandes från norge. Inann vi hämtar dom kommer vi nog att gå en sväng runt dollarstore. Där ska jag titta om jag hittar mej en ring :)
När vi kommer till malå kanske, (om det blir som typ halvt planerat) kommer vi typ att hämta upp Cassandra och åka tillbaka till stugan med henne med oss =) Hoppas på det ♥ sen får vi se om hon stanna över natten eller om hon åker hem på kvällen.
alltså, imorgon beställer jag SOL och hög värme, så man kan sola å bada osv ! :*

nu ska jag kolla www.klart.se och sedan smyga till köket och ta mej ett revbensspjäll! Thihi, cassandra,, om du kommer får du också smaka imorron ;D :*:* <3

-Hultdinar´N-


"alla har vi varit små"!
-HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0