OTUUUUUUUUUUUUUUUR på hög nivå!


Jag skulle klippa gräset hos Linda, och hon har en sån där läskig röd traktor som jag är totalt värdelös på att hantera.. :P Menmen, då skulle jag ställa in klipp knivsnivå saken, haha och när jag gör det går det aldrig! den dör bara! Pappa gör det hur lätt som hellst, men eftersom att jag då är oskillad på just det och även ensam hemma fick jag ju naturligvis försöka själv.. Då när det NÄSTAN gick, så ser jag att däcket på den dära jäkla gräsklipparn är ju helt åt PIPSVÄNGEN,
PUNKTERING!! OCH då menar jag inte att det är typ lite luft i däcket jag menar att det är SLUT luft i däcket! Jahapp, tänkte jag, lämnade den röda maskinen vid åkervägen och traskade hem för att hämta den som jag klipper med hemma.. En sån som man går med.. Åsså när jag går där och klipper så vill våran fina gröna nya VIKING gräsklippare plötsligt ha mer bensin!

Jaha, tänker ni.. Det är väl bara att tanka?

Jo, visst skulle jag kunna göra de, OM det var så att jag visste vart det fanns! ÅÅÅÅÅH.

Och mitt hår är
inte finfint idag, skitigt och äckligt.. Å vem vågar duscha när de kan komma in två bergvärmegubbar i rummet när som hellst, när man står naken och duschar... INTE JAG!

Blir väl att ta ett dopp när jag kommer till stugan kanske, men kom igen.. Kan jag inte få duscha också ? :]

Hoppas att ni har mer tur än jag idag! :)

-Hultdinar´N-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0