photoshop CS3


Foto: Jag Modell: MAtheus
Mamma och pappa är i kriberg för att hämta en garderob som mamma hittade på imala.se igår. Den var billig! Endast 250 spänn för en garderob?
Själv sitter jag i stugan och tittar på regnet som ÖSER ner. Men sen när mamma kommer tillbaka så åker vi hem, över dagen. Här finns inget att göra när det regnar. Matheus är hos sandra, så jag har ingen att vara med heller. Hemma finns i alla fall en tv, dator med internet som går snabbare än en snigel i öknen, TOA och DUSCH! Det finns ju toa här med, men den är ju två mil bort typ.. hahha duschen med, plus att den har lika mycket tryck som en pisstråle. man får stå hundra år för att få ur lite schampoo ur håret..

Nu på morgonen har jag suttit i photoshop och lärt mej hur man gör bilderna i svartvitt (a) Haha, har alltid velat ha photoshop i datorn, och nu när den nya har kommit så FANNS det i ? Ja bah yeeey, lär mej? ;) Så nu har jag i alla fall lyckats med att lära mej göra bilden svartvit! ducktigt av mej. kommer nog ta med datorn hem nu också så att jag kan nörda ps och kanske skaffa ett snabbare internet och testa då ;) haha, finns mycket som jag inte gjort på denna dator :)

OJ VAD JAG BABBLAR!
nu ska jag gåå, hejhejhehdåå! :D
-Hultdinar´N-

MEnemen.. nu börjar datorn sega.. kanske skriver mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0