S O M M A R V Ä D E R !


...SOMMAR VÄDER är andledningen till att bloggen är död. men just i denna stund kom ett stort dismoln, så jag gick in ett tag.

Dagen har jag spenderat i malå, träffade cassandra och tittade på en "sjörövare" som hade vunnit SM för barntrolleri. HAHA han SÖÖÖÖG och var hur jobbig som hellst! pfft.. menmen, egentligen är han ju inte menad för sånna töntar i min ålder :P

Det blir inte så att vi åker till stugan ikv, istället blir det innan lunch imorron skulle jag nog kunna tro.. vi får se om jag skriver innan dess,, men om inte så får ni ha en fortsatt trevlig dag och en fin helg!

nu kom solen tillbaka så jag ska jobba lite till på att FÖRSÖKA att bli brun :)
WISH ME LUCK!

-Hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra! Asså de kommer ta typ ett år innan jag vant mig med att inte kunna ha en hästsvans:] <3

2010-07-08 @ 08:02:00
URL: http://ninadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0