Sista inlägget.

-Hej.
Nu är alla saker klara, väntar bara på att det ska bli senare så att jag kan lägga mej å sova i MIN säng! Klockan 04.15 ringer klockan, då är det bara att he sej upp..!
längtar sjukt mycket vill jag bara säga, kommer bli Underbart. Göteborg är typ mitt favorit ställe i sverige. mina kusiner bor på ett sjukt fint ställe. dialaakten är underbar, det är bara perfekt alltihop!! ÄLSKAR DET. 

Detta blir sista inlägget innan jag sätter mej i bilen och åker iväg. Sen får vi se, pappa tar med sej datorn, sen vet jag inte om jag kommer skriva, men annars får ni ha en UNDERBAR vecka hemma, så kommer jag tillbaka med förmodligen bilder, roliga saker att berätta osv. Kommer nog mest troligt hem fredag kväll, om en vecka alltså (a)

puss!
-hultdinar´N-

Jag kommer sakna Cassandra, och alla andra mina underbara vänner! Ses när jag kommer hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0