stan på måndag, hoppas jag.

Jag sitter nu på olika sidor och kikar på  kläder. Hittade ett jättefint linne på bikbok som jag verkligen vill ha!

sen har jag typ inga snygga shorts, har klippt av typ alla byxor jag har xD haha, plus ett av pappas :P men jag vill ha ett par ljusa jeans shorts..  de skulle vara fint tillsammans med dedär linnet :]

sen vet jag typ inte vad jag ska köpa utom ett vitt oversize linne från gina.. sen vill jag spara alla pengar till göteborg ;) 



"ETT NYTT INLÄGG"
Nog om det
. I eftermiddag åker ju vi till stugan. jag troor på att datorn kommer vara med eftersom att vi nu kommer bo där i ungefär två veckor frammåt. Nu kommer jag därför vara mer offline på bloggen än vanligt eftersom att när vi kommer hem från stugan är vi hemma i endast två dagar för att packa inför göteborg. lördag vecka 30 kommer vi att åka ner, så vi får allt se hur mycket jag kommer att skriva nu.. om det kommer en ny laptop till oss, så kanske det blir lite mer uppdate here, men vi får se, jag känner för att typ ta en "bloggpaus" fast ändå blogga, fast kanske typ en eller två gånger i veckan. jag ska i alla fall försöka skriva så ofta jag kan!

Så, trevlig helg allesammans!
puss.

-hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0