TRASIGA HÖRLURAR .


Ligger här i mitt fin fina täcke med airplanes i mina trasiga hörlurar. Jag tror jag ska ge upp drömmen om ett lyckat förhållande till just hörlurar. Mina rosa funkade finfint tills dagen jag sprängde dem & de tystnade förr evigt. Mina nuvarande gråa har min kära lillabroder lekt sönder & lika så samsungheadsetet. Alltid lika stor utmaning att hitta åtminstånde en plupp så de sitter fast i örat, & endast en plupp i örat förstör min favoritsysselsättning nattetid. Jag vill stänga in mig själv i mitt eget huvud med mitt älskade spotify som sällskap. Bara en gång till.


Egentligen tänkte jag berätta om min stora upptäckt
& det jag undrat över varje gång jag öppnat toalettdörrar de senaste dagarna. Men det får bli en annan dag. Nu är det Jag,spotify & sömnen. Ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0