U P P S T E K T & K O K T .


Sjukligt varm & fantastisk dag igår! Såg gokart & umgicks. Den trevliga dagen fortsatts med en trvligkväll som slutade med att vi sket ner oss, splittades & åkte till William. Vi fortsatte med skrattattacker och Ninas välgenomtänkta kommentarer. Imorse vaknade jag genomblöt & utprejjad. Fortsatte med en tröttsam frukost innan vi åkte hem tog en dusch & stekte vidare till området med Ida. Sedan dess har jag sett/hört duktigt folk & snurrat sockervadd i solen i två timmar. Det kan vi sammanfatta i att vi först blev stekt innan svetten började koka. Har sockervadd över hela mig & är lämpligt trötter. Middag väntas innan jag är barnvakt till mina bröder.HEJS! NORRMAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0