Wanna be a billionaire so freakin´ bad.

- Då skulle jag ju kunna köpa precis allt jag ville ha, och jag skulle inte behöva jobba heller! fantastico! ;) nemen jag har det bra iaf :)



nu sitter jag nere i källaren och tittar på bilder som finns på pappas dator. En sak jag snubblade över var bilderna sedan vi åkte bil ner till göteborg senast, vilket var år 2005! Då var jag cirka 9 år! haha jag var inte big kan jag loooova! Thihi, men albin och clara var mindre, och tuuusentals gånger sötiga!! Håll ut, för det kommer en bild som jag gillar steeenhårt, senare i detta inlägg :)

Annars, idag har jag sovit för länge och sedan klippt gräset. Kändes som att jag nyss gjorde det.. om endast tre dagar har vi haft sommarlov i en månad. det gillas inte att det går såhär snabbt! okeejdå, det är sex veckor kvar men iaf :]

Imorgon kanske det blir att fara till stugan, då vet jag inte om pappa har med sig datorn, så jag vet inte om uppdateringen från min sida kommer vara så jätte vass tills på söndag :) Men då vetni, då kommer det en finfin vän till mig som kallas LAPTOP :D DÅ blir det inlägg på inlägg på inlägg osv osv osv, haha om det inte är toppen väder såklart :)

Nuu, ska jag visa er den ursöta bilden och sen ska jag hoppa in i duschen och duscha läääääääääääääänge, vilket nu är tillåtet, pappa säger att det är omöjlit att duscha upp allt vatten :] bergvärme ♥



kääääärlek ♥

-hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: Nina

Ida jag har typ klippt av allt mitt hår:] ;D <3

2010-07-06 @ 23:06:23
URL: http://ninadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0