who owns my heart- miley cyrus


Heej!
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, har packat ner alla kläder nu.. Kan säga att om jag shoppar mycket där nere kommer jag måsta hyra rum i någons väska på vägen hem ;) Den är ganska full..
NU är jag övertaggad, vill åka  NU. Inte vänta till klockan fem, vem tar sej upp då? Jag tänker lägga mej två och vakna fyra, då kan jag sova i bilen =) Eller kanske ska sova liiiite längre.. Har ju filmer att se också ;);)

Nemen.. vet inte om jag skriver mer innan vi åker.. Jo jag ska försöka slänga in ett inlägg innan jag somnar ikväll:)

Puss på er!
-hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: Alma

Gillar du oxå Miley Cyrus??

2010-07-30 @ 13:39:16
URL: http://allieyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0