B TO THE JÖRKSELE . TYP


Jag tror att jag kommer få vackra ord från dessa B.Rudar efter denna bild men det gör inget för det har dom redan fått från mig ang mina dubbelhakor som alltid lyckas sno åt sig uppmärksamhet. Har just märkt att min överskottsenergi vilar sig hela dagarna för att sedan hälsa på mig kvälls/nattetid. Det funkar det med. Har faktiskt motionerat mina tår idag, runt Malå & tillochmed sprungit några kilometer. Med Bianca som är söt. Imorgon eller tekniskt sett idag ska jag iaf rulla mig till Björksele och gosa med Nina en natt. Gosegos, nu ska jag ta hand om mina bubblor på facebook, gosa med spotify & inte sitta uppe allt för länge. HEJS NORRMAN!


Kommentarer
Postat av: Ida Hultdin.

INTE OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

2010-06-22 @ 12:57:34
URL: http://kladdigprinsesstarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0