F A C E B O O K .

Hörde någon som sa att folk hade facebook bara för att alla skulle få se hur duktiga de varit & allt de åstakommit. Och tänker man efter är det ju lite så, fast jag älskare. Man få veta så mycket om folk, vad de gjort & vad de tycker. Och det finns inget bättre än diskutionerna som blir! Ryktesstartare nummer ett är det oxå men det är smällar man får ta. Och för någon dag sedan märkte jag att spelen är extremt beroendeframkallande & väldigt roande i mina uttråkade stunder. Så kanske ska jag sluta klaga på Johans missbruk av Facebookspelen.Kanske..

Annars. idag har jag varit bitter över att solen inte vill visa sig, målat lister,
bakat så nu står det äntligen en cheesecake & ett paket hallon i kylen & nött spotify utan avbrott sedan jag vaknade. Vilket jag fortfarande håller på med. Nu ska jag logga in & fortsätta mitt bubblespinner nötande.

Kommentarer
Postat av: Bianca

Ida sa att vi borde hitta på nånting alla tre <3

2010-06-17 @ 17:01:08
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0