HAHA, klå den ni!


uppe med tuppen?
Men tro inte att jag lyckades sjölv, telefonen väckte mej men jag är inte det minsta ledsen över det! NU SKA JAG LÄGGA MEJ PÅ STUDSMATTAN OCH BLI FIN FÄRGAD ;) fast innan jag gör det måste jag tvätta mej i ansiktet och skriva detta klart.. Men som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva..

MIDSOMMAR PLANER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag: Så ska jag, pappa och Clara fara ut till stugan som ligger i släppträsk. Mamma stanna hemma för hon jobbar imorgon..

Imorron:
Är det midsommarafton, kommer vara i stugan och fira med tjocka släckten =)(mamma också då;))  Hoppas på bra väder!

Lördag: Sover säkert lääääänge :P Sen vet jag itne..

söndaf: Åker vi hem igen ;(

Aja,men det blir iaf int nå inlägg förran på söndag tidigast! Så ha en bra midsommar allihopa så hörs vi sen!

Pussar!
-hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0