I'VE CUT MY HAIR TODAY .


Som sagt klippte jag mig idag & nu är mitt långa fina hår kort & välklippt. Det växer ut det vet jag men det känns hemskt. Mitt hår är det finsate jag har. Det enda jag är nöjd med, det är därför får jag utbrott när folk pillar i det (med ett undantag för pojken ibland) & därför är det första jag fixar till på morgonen. Så länge håret är fint behöver jag inget smink eller liknande. Jag tycker inte om när folk klipper det. Jag hatar att klippa det för då petar frisörerna i det hur de vill och jag har inget att säga till om. Helst vill jag blunda när de håller upp 2 cm och säger:
Då tar jag det här då, och ett klipp senare ligger mitt älskade hår på golvet. Det är otroligt fjolligt det vet jag men det är så det är.Mitt långa fina "gamla" hår ^ Och för er som tror att jag har klippt käklångt nu, är det inte så. Nån centimeter men det är centimetrar nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0