JAG TRODDE VERKLIGEN PÅ DET .


Hade ju hoppats på sol idag, ungefär som varje dag sen jag tillfrisknat alltså. Med igår trodde jag verkligen på sol idag. Lixom innerligt, djupt inne från mitten av hjärtat. Okej nu ska jag inte gå allt för djupt i fjollträsket (därav sthml bilden). Blev väckt av Ida två gånger om imorse efersom jag sket i det första gången. Orkade aldrig riktigt anstänga mig i klädväg så jag lånade lite ur pappas Oorganiserade garderob och myste vidare med Ida,spotify & cheesecaken. Lämande tillbaka filmen (i tid för första gången på 14 år ungefär) rullade vidare till fotbollen & anlände näsan prick i halvlek. Ida hann se sitt framtida ragg oxå, HÄRLIGT! Sen joinade Bianca & Oscar som dejtade idag och vi skrattade kanske 3 gånger för mycket ,om det nu går. Har än inte några planer på att nobba godispåsen & myskläderna för socialtumgänge ikväll & nu ska jag lyssna 3 gånger till på The Airborne Toxic Event – Sometime Around Midnight bara för att bestämma vad jag egentligen tycker om den. fortfarande innerligt & djupt från mitten av hjärtat. som jag för övrigt inte känner slå. För intresseklubben tänkte jag. Sen tänkte jag att om ni som orkat läsa ändå hit om min extremt intressanta dag & allmänt ointressanta babbel kan skriva ner era mailadresser så ska jag skicka en applåd. NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0