LOVE !


Väcktes av Isabelle i vanlig ordning & gick över för att hjälpa henna packa upp hennes lägenhet som bestod av 75% kläder. Hur mycket hjälp jag var är en annan femma. Sen har vi lyckats cykla utan att bli överkörda trots våran smarta taktik:Hör man inte bilarna är de inte tillräckligt nära för att köra över en. ungefär. Solat mest hela dagen sedan dess. Äntligen känns det som sommar!Kärlek på solen! 
Midsommar imorgon & jag oroar mig lite granna för alla fucking björklöss som inte lär lämna bladen för min lössfria midsommarstång. Man kan ju hålla tummarna & hoppas för allt man är värd i alla fall, Och när vi lix håller på kan vi göra det för solen oxå. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0