MAN SKULLE KUNNA SÄGA .


Mamma & pappa är ute och går så man skulle nog kunna säga att jag är barnvakt. Fast båda två sover & jag tror inte man får säga att det är att barnvakta det jag gör. Tv:n & datorn har en osynlig kamp om min uppmärksamhet samtidigt som jag gör ett försök i att fika & läsa om psykiskasjukdommar. Snart börjar Sex And The City och imorgon ska jag till Lycksele (igen) så en bra idé vore att skalla kudden någon gång inom snar framtid. Degistive med keso lät gott. Undra om jag ska orka gå metrarna till kylskåpet & fixa.NORRMAN


Kommentarer
Postat av: Bianca

du skriver som en guddddinaaa!!:*

jaaa söt det kan vi :D<3

2010-06-17 @ 22:54:05
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0