P R I S A S V E R I G E F Ö R R O B Y N .

http://www.veckorevyn.com/_internal/cimg!0/s66g4uuly4ri8702dcq7if4fpufmez6/Tr%C3%B6ttnat%20p%C3%A5%20Robyn
Ligger i under mitt alldeles för varma täcke och försöker hålla ögonen öppna. Underhåller mig själv med Robyn & Facebook, går finfint. Snokar runt & spelar spel samtidigt som jag inser att Robyn är en av det få saker Sverige borde vara stolt över. Sjukligt vad pinsamt det är med svenskars engelska bara som exempel! Annars har jag & Johan sett fotboll, fikat hans mackor i världsklass (enligt honom själv, brända om du frågar mig) Gott var det ändå & joinat Bianca till Frendo tillräckligt snabbt för att få ont i huvudet. Trevligheter! Börjar fundera på att sova, Kanske. HEJS!NORRMAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0