S K R A T T R E T A N D E !


Superdag idag ju, då tänkte jag på vädret. Resten är bara skrattretande. jag förstår inte? först säger man att jag får skriva precis vad jag tycker och tänker. Så jag skriver sanningen om polisen & då är det helt plötsligt påhopp. Så säg aldrig att någon dricker kaffe eller renoverar för det är extremt kränkande och ett grovt påhopp.
Mena, ska jag ändra allt är det inte min aåsikter och då tänker jag inte skriva under med mitt namn. Tack&Bock.

Ikväll ska jag göra naglarna, mysipys i 3 timmar. Sen ska jag vara duktig och springa till CougarTown. Plättar nu då!

CASSANDRA NORRMAN


Kommentarer
Postat av: faanny

ida jag e kär i dej!!!!

2010-06-01 @ 20:34:20
URL: http://busfaanny.blogg.se/
Postat av: Bianca

Om du ändrar så mycket blir det till slut inte dina åsikter,vilket dom inte förstår.. pang pang på dem..<3<3kyss

2010-06-02 @ 00:28:28
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0