snart är det finito.

Hej.
tänkte skriva ett kort inlägg om min dag.

JAG HAR:
klättrat upp för ättestupan.
gått vilse i skogen.
hittat ut ur skogen.
nästan, väldigt nära att jag, matilda och jenniferdae tippade med en kanot i nölis.
kommit på att ballerina är len och mjuk.
ätit mat.
blivit blöt.
blivit torr. '
tjafsat om vem som ska plocka upp skräpet.
skrattat.
saknat Cassandra <3
velat ha sommarlov.


När jag kom hem så satte jag mig på gräsmattan och gjorde NADA.
sen kom pappa hem och gjorde mat, korv å potatis
efter maten packade jag och gjorde klart, tills kevin fråga om jag ville vara me i ein studs.
då for jag ut och var med robin och kevin.

nu är klockan tio och jag ska upp halv sex..
lycka till!
men vad gör man inte för skolavslutningen? :P


//hultdinar´N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0