BUT THEN AGAIN I DON'T REMEMBER YOU .

Jag har vaknat supertidigt ändå sen vi fick sportlov, Det suger men man hinner med dubbelt så mycket har jag märkt. Varit nere på ishallen idag igen av samma anledning som igår kväll. Det gick bättre idag. Det blev en hamburgare där till lunch innan jag for till Johan. Vi såg tv, spela tvspel, åt glass och spela bandy men säg inget till jesus det är hemligt. (Jesus är ett annat ord för hans mamma idag) Det slutade med att jag dog i soffan så vi/mest Johan spillde annanas runt hela sängen. Slappardag.
Snart åker han till Stockholm & jag är avis. Ska försöka få ihop några chokladbollar till fjällen, Sista dagen alltid för mig. Det är lite bara liiite stressigt så jag hinner mest troligt inte ut och träffa folk.

Ska väl packa då. Hörs!
NORRMAN


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

haha de är nice! :$

prova? :D

2010-03-09 @ 21:10:52
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: FOTORUM

men jo :$ de kommer bli en trend ^^

fin bild ändå :)

2010-03-10 @ 13:31:16
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0