Det var en NORRMAN en APA och en BELLMAN...

En gång när bellman satt och bajsade på toaletten sa hans papegoja:
-Bellman sitter och skiter, Bellman sitter och skiter.
Då sa Bellman:
-om du säger sådär en gång till så stoppar jag ner dig i toaletten.
MEn papegojan fortsatte iaf:
-Bellman sitter och skiter, Bellman sitter och skiter.
Då stoppade Bellamn ner honom i toaletten, varpå papegojan sjöng:

-Jag segla på en falukorv och vattnet liknar juice!

Äcklig och värdelös!

Idag vare ju skola, roligt å träffa alla, men om någon skulle fråga om jag ville ha lov en vecka till skulle jag inte vara den första att tacka nej!
Sen jag kom hem tio i fyra har jag inte gjort så mycket, glott på film och ätit lasagne. klockan sex ska jag fara och spela bandy, hoppas att det slutar snöaa...!

Aja, typ allt jag hade att säga för den här gången. Men ni får INTE glömma vad det är för dag imorgon.... ;) haahaaa !

-Hultdinar´N!-


Kommentarer
Postat av: Adina

sv hah , ja xd

görs ?

2010-03-15 @ 18:20:58
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



fint väder hos dig idag?:D

det har varit jättefint väder här hos mig i skåne:D super njas:D varit ute hela dagen..kom nyss hem typ:) hehe~~ helt mätt också efter man har lunchat o fikat:p



hoppas dagen har varit bra för din del:D

2010-03-15 @ 19:02:31
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: foto hos jenniifer - FOTORUM

naw :$

men jag lånar dator i mitt "rum" ädär jag bor :D

2010-03-15 @ 19:33:46
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0