grattis till-.....


Kusin Matheus ♥
som fyller 16 år idag, hoppas att du får världens finaste dag! :) puss

Emma Lycksell <3 som fyller 14 år idag, hoppas att du får en toppendag med fina pressenter och tårta! puss

det var nog dom som jag känner som fyller år idag, jag vet inte om det är någon fler, men om det är någon som jag känner så får ni lämna en kommentar och skälla på mej ;P

Som jag sa igår så ska vi ut med skotern idag, och det är typ världens härligaste väder! hoppas att det håller i sig hela dagen och helgen med =) Aja, men nu så ska jag gå upp och käka frukost, för typ halv elva ska vi fara =)

-Hultdinar´N-

Peace out!

hahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

skotertur!? OH vad roligt. vill oxå. Jo hr är det bra, snöar lite!! :(

2010-03-12 @ 09:19:09
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Adina

sv soligt =) Och snöitgt ;) sj ?

2010-03-12 @ 15:33:19
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0