Hata prooooooooooov!

speciellt när man blandra ihop allt i huvet. suuuuuck!

Iaf, jag var tvungen att släppa idrotts reglerna ett tag och kände att bloggen behövde utfyllas =) Jag har ju inte varit den bästa på att uppdatera i helgen, men det är ju för att jag har varit i stugan ;) Igår körde jag och Matheus isbol, det var skoj! Fast det blev några skador på bilen också, men det struntar vi i! NU LÄNGTAR JAG TILL PÅSK! då skellefte kusinerna kommer till släppis! det kommer nog att bli roligt, har typ inte sett dom på aslänge..

MEnmen, efter skolan for jag, Nina, Johan och William hem till CAssandra, =) vi åt hamburgare och skratta ;) hahahaah! Johan fick mej å skratta så mycke så det börja rinna tårar! hahaahahah, men varför tänker jag inte berätta! HAHA

Men nu ropar mina papper, INTE KUUUL! Hateeeee.!

MEn hare bra:*
-Hultdinar´N-


Kommentarer
Postat av: A.C

jahha men dt eju bra att ha:D

då kan du köpa dt du vill ha liksom:D hehe~~

2010-03-22 @ 19:45:08
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Adina

sv usch hatar prov ;D kollar på tv.

2010-03-22 @ 20:09:39
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0