I HELA SVERIGE .

Ida hade ju till viss del rätt. Jag har åkt till fjällen men datorn är med, det finns ju faktiskt bredband i hela Sverige iaf om man ska tro på 3. Det blir nog ingen superuppdatering ändå men lite kanske.
Annars tycker jag Ida ska sluta använda min pressent och slå in den istället. Så det så! Sen tycker jag hon kan hålla sitt olovade löfte och lägga in en bild på sin nyklippta skalle. Jag känner att jag låter allt annat än trevlig. Men skenet bedrar idag.

Nu ska jag gå över till mormor&morfar och låna deras tv för våran vägrar fungera.
Jag har fixat trollkarlskompis också.. Han är inte så vacker men det är insidan som räknas!

Todelidålilltå
NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0