I´m back again


Ida är, ja som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett tag. men jag har faktiskt tänkt göra det ett flertal gånger, men det är ju en fördel om man har någet roligt eller nytt att berätta.

Ikväll så har jag städat mitt rum OCH garderob. Men mitt i min lilla städstund ringde Kevin å fråga om jag ville vara med i bandy, och eftersom att vi bara skulle spela till klockan sju så var jag med, för att jag skulle ändå hinna städa rummet klart, fast jag for ändå inte hem klockan sju för att då hade Annelie bett mej att komma in innan jag gick hem, så det gjorde jag och då fick jag två pressenter (har ju fyllt år). I ett paket var det ett änglaspel fast inte med änglar, utan med gröna träd, skiiitcoolt. och i det andra paketet var det en randig tröja/tunika. =)
Tack.

nu ska jag bara kllicka runt på internet ett tag och sen ska jag sätta mig och se tv. Imorgon är det sista dagen för mig innan påsklovet! Det ska bli sååååååå skönt att slipppa allt som har med skolan att göra! Har gjort bort alla prov och känner inte att jag har nått som ligger och skaver;) + att alla andra ska ha tolkardag på torsdag, och visst, det hade kanske varit kul, men jag tror att jag har roligare i stugan med att åka isbil och tolka med mina kusiner;P Det ska bli roligt att träffa skellefteborna nu till påsk! Det var länge sen vill jag love!

Nej, nu känner jag att om jag skriver mer så kommer ingen att vilja läsa för att det blir så långt ;) meeen, ni får ha det så bra, hoppas att jag hinner uppdatera imorgon innan jag åker till stugan.. jag vet inte om pappa ska ha med sig datorn.. så vi får se hur det blir med uppdateringen under lovet.. eller, jag kommer hem på måndag nästa vecka!! =D

Och med den bilden vill jag säga Gladpåsk!
-Hultdinar´N!-


Kommentarer
Postat av: » FOTORUM - jenniifer

haha ida vet du vad hon säger?;)



- DU SLOG MIG HAAR PÅ MINNN KEPPPS!?=[ =@

2010-04-04 @ 22:31:53
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: danielle

Hörde att du blivit sjuk din stackare! krya på dig så ses vi senare i framtiden. hehe

ditt födelsedagsfirande verkar bara skjutas längre och länre fram ;P

2010-04-06 @ 18:58:34
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0