I S H A L L E N .


Tjosan Hejsan, eh skippa det där..
Kommit hem till mormor nu från ishallen. Vi ska äta här eftersom mamma är och ger blod.

Innebandy på gympan idag, Det lär kännas ikväll även om jag knarka innan. sprang som ett tok hela lektionen bara för att slippa bli förbannad på alla som vägra röra på sig. Vilket jag blev ändå men, jag överlever. Kan hända att jag skrek lite och att dom blev lite sura på mig men ärligt så bryr jag mig inte.
En fällning på Patrik (som jag INTE hatar!, även om han tror det) och lite slag över benen på Johan vilket resulterade i en sur pojke, men det gick över fort. 

Annars har vi förlorat humorn i ishallen och skrattat konstant i några timmar. Det är gött! 

Rockkonsert ikväll, ses. 

NORRMAN  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0