KEMI Lpo.....

....är inte min favorit!

Sitter här och lyssnar på musik och försöker plugga lite Idrott och Kemi. Inte det roligast, men det måste göras! Sen så måste jag packa, för imorgon ska vi till stugan! Hoppas att det blir härligt väder så man kan ligga i solen hela dagen och steeeeka! ;) heheh! Men Matheus skulle tydligen svika mig och dra till NÅDA?! Hm, jusstja,,, nu kom jag på att det är nåda stöten :] :] HAHA, smart Ida.!

Men då kommer jag iaf inte att uppdatera i helgen.. men efter helgen så kommer jag kanske att ha tagit lite bilder, men det beror på vädret. Men vi får väl hoppas! =)

Men ha en bra helg om vi inte hörs mer! ;)

PUSSSSSSS!
-Hultdinar´N-



hahah, de se ut som att jag har världens största hand-....


Kommentarer
Postat av: Adina

sv vfrsg =)

görs ?

2010-03-18 @ 18:30:24
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: A.C

va bra:D hehe..^^



fick du en massa presenter lr?:D

2010-03-18 @ 18:32:48
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0